Filmhuis Slieker kondigt rebranding aan in samenwerking met Pathé

Onderstaande ‘corporate video’ was natuurlijk een 1-april-grap. Slieker blijft vertrouwd goed, met ruimte voor verdieping, persoonlijke service en het oude vertrouwde concept: sterke films. We worden dus niet een satellietzaal van Pathé. Graag willen we Jan Paul Beverwijk (van Pathé Leeuwarden) bedanken voor zijn hulp, acteertalent en aanstekelijke lach en Pathé zelf natuurlijk voor de sportieve medewerking!

Slieker kondigt met trots een strategische rebranding aan, gericht op versterking van onze marktpositie en klantgerichtheid. Deze transformatie omvat een nieuw logo, visuele identiteit en missie, waarbij we ons blijven inzetten voor excellentie en innovatie. De rebranding weerspiegelt onze toewijding aan vooruitgang en oog voor service.

In samenwerking met Pathé verbouwen wij het Fries Museum om tot een satellietzaal van Pathé Leeuwarden.

We kijken ernaar uit om onze partners en klanten te blijven ondersteunen met dezelfde toewijding en kwaliteit waarvoor Slieker bekend staat.

In onderstaande video legt Directeur-bestuurder Film in Friesland Hester Terpstra uit waar de medewerkers van Slieker de afgelopen maanden aan hebben gewerkt en wat de koerswijziging inhoudt voor het filmaanbod.

Placeholder afbeelding voor de video